Hos Agrolab bliver du en del af et internationalt og dynamisk konsulentmiljø med fokus på at levere produkter af høj kvalitet. Vi har ambitioner om at udvide forretningen. Derfor søger vi dig, som kan være en drivende kraft i opbygning af vores nye HR-funktion med fokus på udvikling of vores medarbejdere og ledere. Du får mulighed for at sætte dit præg på og definere en helt ny HR-afdeling i en international SMV med hovedkvarter i Danmark. Din indsats vil være med til at skabe et endnu bedre arbejdsmiljø for dine kollegaer og medvirke til at lægge fundamentet for virksomhedens ambitioner for fremtiden.
Vi har en uformel omgangstone og behandler hinanden med respekt, værdighed og åbenhed. Det er vigtigt for os at have et tillidsfuldt arbejdsmiljø, hvor alle har plads til at bidrage til fælles udvikling og tage ansvar og ejerskab over sit arbejdsliv.
Om Jobbet
Som HR Business Partner vil du som en del af ledelsestamet indgå i et tæt samarbejde med ledelsen om at udvikle og implementere HR processer og HR-infrastruktur, samt bidrage til at rådgive og vejlede i udvikling af ledere og medarbejdere. HR-udviklingen vil især være indenfor rekruttering, onboarding, medarbejderudvikling samt trivsel.
I forbindelse med etablering af HR-området vil du have stor mulighed for at bringe nye ideer på banen og bidrage med udvikling af organisationen og sikre god trivsel for vores ca. 50 herlige kollegaer på tværs af mange kulturer.
Som HR Business Partner er dine hovedopgaver:
Rekruttering
- Optimere rekrutteringsprocesser, herunder arbejdsgiver- og medarbejder branding internt og eksternt
- Implementere nyt HR-system
Onboarding
- Administrere og videreudvikle onboarding processer
- Velkomst og introduktion af nye medarbejdere på alle lokationer
Agrolab uddannelsesprogram
- I samarbejde med ledelsen formulere og etablere et strategisk kompetenceudviklingsprogram
- Ansvarlig for udvikling og administration af træning og uddannelsesprogrammer
Faglig og personlig udvikling
- Dialog og sparring med medarbejdere og ledere om udvikling, behov og trivsel
- Udarbejde ledelsesinformation om indsatser og handleplaner
Trivsel
- Trivselsmålinger og opfølgende handlinger
- Planlægning af teambuiling, årlig høstfest, personalearrangementer, kick-off, etc.
Om dig
Du har solid erfaring med HR-området og trives med at arbejde selvstændigt. Vi lægger vægt på at du er nysgerrig på at afsøge optimale løsninger og med din viden og erfaring bidrager til at etablere virksomhedens første HR-afdeling.
Det er er fordel hvis du har erfaring med og passion for at arbejde med udvikling og motivering af mennesker, både direkte hos medarbejdere og via ledere. Vi lægger derfor ikke vægt på en specifik uddannelsesmæssig baggrund.
Som person værdsætter du diversitet i kultur og mennesker og har fokus på at behandle kollegaer og samarbejdspartnere med respekt og værdighed. Du trives i en organisation med stor åbenhed i den daglige omgangstone på tværs af hele organisationen.
Da vores virksomhed opererer internationalt, forventes det, at du har solide færdigheder inden for både mundtlig og skriftlig engelsk.
Om os
Agrolab er en service og konsulentvirksomhed som leverer ydelser i godkendelsesprocessen af plantebeskyttelsesmidler, gødning og biostimulanter. Vores hovedforretning er akkrediterede markforsøg til effektafprøvning af plantebeskyttelsesmidler og biostimulanter i Skandinavien og Baltikum på vores markforsøgsstationer i Danmark, Sverige, Letland og Litauen.
I vores konsulent og registreringsafdeling løser vi opgaver og giver rådgivning indenfor godkendelsesprocessen af plantebeskyttelsesmidler, gødningsmidler og biostimulanter.
Vores hovedkvarter ligger lige udenfor Nørre Aaby på Vestfyn, og derudover har vi afdelinger i Sverige, (Skåne og Östergötland), Letland og Litauen. Din primære arbejdsplads vil være i afdelingen i Nørre Aaby, men der vil i et begrænset omfang være behov for rejseaktivitet til organisationens lokaliteter i Sverige, Letland og Litauen. Vi er vandt til at kommunikere digitalt på tværs af landende og da vi værdsætter fleksible forhold, vil det være muligt at aftale hjemmearbejde i det omfang det er foreneligt med arbejdsopgaverne.
Formalia og ansøgning
Jobbet er en fuldtidsstilling, dog med mulighed for at justere arbejdsopgaver til en deltidsstilling. Arbejdsstedet er Agrolabs hovedkvarter på adressen Store Landevej 14, Nørre Aaby, Vestfyn. Hjemmearbejde er muligt.
Send os din ansøgning og CV via Quick Apply på Jobindex.
Ansøgningsfrist: 15. marts 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Du kan lære mere om Agrolab på www.agrolab.dk eller ved at tage kontakt til Direktør Sandra Schmidt Jørgensen på sns@agrolab.dk eller +45 2751 6275.